Thursday 16 November 2017

Skin trading system


Välkommen till Forum Archive. Years of Conversation fyller massor av digitala sidor och vi har hållit allt tillgängligt för att bläddra eller kopiera. Oavsett om du letar efter att avslöja artiklar för äldre mästare, eller första gången Rammus rullade in i OK tråd eller något däremellan, kan du hitta det här När du är klar, kolla in styrelserna för att gå med i den senaste leken av Legends discussions. Skin Trading System och fler funktioner under betygsgränsen, klicka här för att visa den. . En begäran om league of legends gifting center för att förbättra känslan av league of legend, kan du lägga till i en funktion i framtiden som möjliggör hudhandel. Du kan bara handla skinn som du har köpt, så ingen presentpris eller skinn från Upplopp och inga handelsskinn som du har fått genom handel Detta skulle möjliggöra för spelare som jag som har en stor mängd skinn och inte använder många av dem att handla skinnen med andra spelare som har begränsade skinn eller skinn som jag vill ha och inte ägerJag har 136 skinn jag tror och har racked upp en hel del begränsade skinn som mina vänner vill ha som begränsade skinn som jag vill ha för transaktionen du kan välja en hud kan också välja ingen hud om du bara vill ge en hud till en vän som du redan hade köpt efter att ha valt den hud du vill byta båda samtalarna måste klicka på en knapp som säger ok eller låsa in så att huden inte kan handlas för en annan hud och därigenom förneka falska hudhandlar där som någon kunde välja en hud vänta För den andra personen att acceptera handeln så byter du snabbt ut huden för en annan och sedan handlas omedelbart så att den andra summaren får en hud som hon inte ville ha, då kommer en ny knapp att lysa och säga att man konfronterar eller handlar det Gör det möjligt för båda skinn att handlas, det skulle hjälpa till med begäran om begränsade skinn och skulle minska antalet människor som begär begränsade skinn eller fråga hur de kunde få det genom att låta dem handla för det, EX en summoner desperat vill ha Champion Ship Thresh, men var på semester medan hudförsäljningen var levande och inte kunde köpa den, har summoenr silverkayle som någon på hans vännlista vill ha Champion Ship Thresh, istället för att summaren frågar Riot om han kunde vara begåvad huden och ge rp eller summaren köp av en Champion Ship Thresh för 150 han kunde handla en hud av lika värde till den andra summaren och båda spelarna skulle vara glada, men som jag sa ovanstående skinn som du har fått från handelssystemet kan inte handlas igen och skinn tas emot fritt från upplopp Ex Judgment Kayle, Victorious Janna kan inte handlas, du kan också välja avdelningar som kan ha varit begränsade och använda dem som handel också, det gör det möjligt för uppköpare att spara pengar, handla skinn som andra sammankomster kanske vill ha och han vill inte använda eller använda men kan använda huden för en hud som summeren vill ha och tillåter mindre efterfrågningar på en hud, eftersom summoners nu enkelt kan fråga någon de känner till i verkliga livet eller som eone de mötte på league of legends för en hud och handla den med ovanstående steg så att inga falska hantverk uppnås, om det inte kunde genomföras i spelet av följande skäl, var snäll och låt mig veta, eftersom jag inte ser någon stora problem med handelssystemet genomförs och endast positiva effekter, eftersom en summoner bara kunde ha ett system av legender som slogs på en enda dator så låter inte summoenrs missbruka ligan i legends trading system eftersom de bara kan loggas på på ett konto i taget, om en kallare har två datorer och kan logga in på två konton så har antingen en summare brutit summoners-koden och gett sitt lösenord till någon, eller han är en hacker som league legendsystemet redan har förbjudna summoners som hackar, och har också löst problem med andra personer som loggar in på summoners konto och presenterar sig självskinn, kan den här funktionen endast användas en gång om dagen av summoners, så servern eller upploppsteamet kunde behålla goo d-anslutning och handelsskinn mellan summoners och inte servern vara överväldigad, har jag också en annan begäran om att varje ny säsong en summoner får 3 återbetalningar, som gavs till en summoner när kontot först gjordes, kan en sammankomst inte ha mer än 3 återbetalningar, detta förnekar uppkallare som vill bygga upp återbetalningar och också låta uppkallaren få en anledning att använda återbetalningarna, vilket gör att slöseri med pengar eller pengar på ett otillfredsställande köp kan lösas och gör det möjligt för uppkallarna att få en bättre erfarenhet av Fields of Justice med det att vi inte är en chockerande nyinköpta zed hud till en lysande ny metalldräkt för pantheon, skulle det hjälpa tillkännare att lindra känslan av att ha slösat bort pengar på en oönskade hud och sedan behöva spendera mer för att få en annan hud de hade velat, men kunde inte få det eftersom de först hade förstärkt en annan hud och var otillfredsställd av den, 3 är en liten mängd och jag tror det perfekta beloppet för en summare att få varje nytt hav N men kan inte ha mer än 3, detta borde inte påverka pengarna gått till liga med legender genom köp av rp och jag försöker inte hitta ett billigt sätt att få rp tillbaka, jag älskar liga med legender och önskar bara att kalla till Har en bättre upplevelse och har jag själv spenderat hunddrager av dollers på league legends, jag uppskattar 600 på bara rp, inte inklusive bildskärmen, liga på legender tillbehör, dator, tangentbord eller mus som jag har köpt endast för legendariska legenden, om dessa två saker kan genomföras på league legends som skulle vara fantastiska och förbättra känslan av league of legends, om inte snälla berätta orsakerna och jag kommer att försöka hitta en lösning för att ta bort problemen, om du gillar båda mina önskemål jag Har fler förfrågningar som jag skulle älska att ha genomfört i framtiden av leauge of legends för att förbättra spelet. Välkommen till Forum Archive. Years of Conversation fyller massor av digitala sidor och vi har hållit allt tillgängligt för att bläddra eller kopiera över Oavsett om du Letar efter att avslöja artiklar för äldre mästare, eller första gången Rammus rullade in i en ok tråd, eller något däremellan, kan du hitta det här När du är klar, kolla in styrelserna för att gå med i de senaste league league-diskussionerna. Skin trading systemment under betygsgränsen, klicka här för att visa den. Jag är en stor supporter av League of Legends 3800 tillbringade totalt och jag tänker mer och mer varje dag hur det skulle vara fantastiskt om ett hudhandelssystem skulle kunna genomföras. Kanske har någon Mästerskapet Riven och de bara inte som huvudämne Riven som de brukade Hehe Tja med hudhandelssystemet kan du sätta Championship Riven på spel, kan vara högstbjudande, där budgivare bjuder på sina skinn. För att förhindra att människor kommer från sin egen dumhet kunde Riot också göra den där var visade det ursprungliga priset på hudens s som folk handlar, så att folk inte kunde bli avlämnade så enkelt genom att handla 2 högprissatta skinn för en hud som inte är lika dyrt. Det skulle också vara coolt att vara ab Le att köpa en hud, inser att du inte gillar det och handla den till en annan hud av lika eller mindre värde, Riot ger dig skillnaden om det är av mindre värde jag vet inte, bara vid tanken Låt mig veta vad du tror jag är säker på att du vill ha en lägre nivå än tröskeln, klicka här för att visa den. Som någon i en liknande situation, kommer jag helt och hållet vart du kommer ifrån och skulle gärna hämta de få kvarvarande skinnen jag behöver, men vem skulle ärligt handla något som Svart ali eller människa ryze för en hud som kan köpas i butiken Det är inte som att jag kommer att vara villig att dela med några av de sällsynta skinn jag äger - hela poängen skulle vara att avsluta min samling och om jag hade Att handla något som en urf warwick för att göra det, hela punkten är moot. Men jag antar att även om valet skulle vara trevligt, cuz du aldrig vet, kanske någon skulle vara nere för att handla Pax TF för som 10 vanliga skinn eller några sådana . Välkommen till Forumarkivet. Samtalets år fyller ett ton digitala sidor, och vi v E har hållit alla tillgängliga för att bläddra eller kopiera. Oavsett om du letar efter avslöja artiklar för äldre mästare, eller den första gången som Rammus rullade in i en OK-tråd eller något däremellan, kan du hitta det här. När du är klar ska du kolla Ut styrelser för att gå med i den senaste leken av legender diskussioner. Är Skin trading system någonsin kommer att komma ut ja eller nominerade under rating tröskel, klicka här för att visa det. Som titeln säger jag undrar om Riot kommer att göra Skin Trading Systemet kommer ut eller inte, för om någon av er påminner om 1K upvote-saken på ungefär jultid. Det var bara en testpromot som de sa så om jag kunde hitta länken lätt jag skulle. Och de menar Riot var inte säker på om de ska Gör huden handelssystemet kommer ut. Jag försökte få en hud handlas till mig Jag fick en person att handla det till mig Men jag fick inte uppkast. Jag sparar också 3018 RP för att handla med honom som är om Systemet kommer någonsin att komma ut Och det är en del av anledningen Jag vill veta om det kommer ut. För er som inte är Rioteers om du har någon information eller tankar, är du välkommen att lämna en kommentar. Speciellt om du har information Thanks. PS Ändrade titeln och varför downvote någon som ställer en fråga jag menar allvarligt Också ledsen för alla stötar men om ingen stöter på det måste jag annars kommer den här tråden att vara död. Och bara cuz jag kan jag ska göra en upvote-räknare som folk gjorde där upp tråden.1 upvote X Någon överens med mig.5 upvotes X Långsamt men säkert blir det mer uppskattningar pls bump guys.10 upvotes X Vi är 1 form 1000 upvotes.25 upvotes X 2 5 av 1k upvotes Kom igen killar vi kan göra detta och då borde vi få en röd Jag skulle hoppas så minst.50 uppger X 5 kom igen killar ta ta 2 minuter för länge in och upvote det om du vill ha svarformulär Riot.100 upvotes X 10 Still no Red svar Ser ut som vi behöver mer uppstod.

No comments:

Post a Comment