Tuesday 14 November 2017

Nintendo optioner


Intresserad av att komma in i videospelindustrin, använda Nintendo-ägda upphovsrättar eller andra Nintendo-relaterade frågor. Prova vår lista med vanliga frågor nedan. Håll en fråga som inte besvarades på den här listan Besök vår kontaktsida för mer information. Nintendo of America Inc är ett helägt dotterbolag till Nintendo Co Ltd, som är belägen i Kyoto, Japan. Även om vanliga aktier i Nintendo endast handlas via börsen i Tokyo och Osaka finns un sponsrade amerikanska depåbevis ADR tillgängliga på över - - marknaden För mer information, vänligen kontakta en lokal fondförmedling. Hur kan jag skicka in mitt spelidé. Nintendo har några av de mest hängivna, entusiastiska fansna av någon spelutvecklare Varje vecka får vi hundratals frågor och förslag om våra spel Och system Medan vi skulle älska att använda idéer från fans att utveckla faktiska produkter, på grund av antalet begärda ansökningar och de resurser som det skulle ta för att bearbeta dem, gör vi Acceptera inte oönskade spel - eller produktidéer Eftersom ett företag åtagit sig för att vara i framkant av spel - och hårdvaruutveckling kan du vara säker på att vi ständigt på jobbet utvecklar nya och spännande produkt - och spelideer. Om du är en ivrig spelare Som är intresserad av en karriär inom videospeldesign, men kanske du saknar någon av programmeringsupplevelserna, kan DigiPen Institute of Technology vara ett bra ställe att starta DigiPen-programmet är ett ackrediterat program på högskolanivå som lär sina elever hur man Program och design för dagens krävande videospelstillämpningar För mer information om DigiPens läroplan, vänligen besök. Notera Om du representerar en etablerad videospelutvecklare som söker information om att få dina produkter licensierade av Nintendo, vänligen maila oss för hjälp genom att klicka Här. Jag kan använda Nintendo-spelets musikgrafik webbplats innehåll. Vi uppskattar intresset för Nintendo och i alla våra videospelprodukter För oss är det ett bra tecken Nintendo är ett registrerat varumärke som tillhör Nintendo of America Inc. Nintendo äger omfattande immateriella rättigheter i alla sina produkter, inklusive videospel, speltitlar, tecken, spelprogram, grafik, konstverk och skärm Skott Nintendo behåller även rättigheter i innehåll på Nintendos webbplatser, inklusive artiklar, konstverk, skärmbilder och andra filer Varumärken och upphovsrätt för spel och tecken från tredje part ägs av de företag som marknadsför eller licensierar dessa produkter. Samtidigt är vi tacksamma för Alla ansökningar om tillstånd att använda Nintendo-egenskaper kan vi inte bevilja sådana förfrågningar Vi mottar tusentals begäranden och vi har inte tillräckligt med personal för att granska dem alla Därför är vår allmänna policy att avvisa förfrågningar om tillstånd för användning av Nintendo Egenskaper. Även om vi inte kan bevilja tillstånd kan användningen av Nintendo s egenskaper utan formellt tillstånd från Nintendo fortfarande tillåtas Därför uppmanar vi dig att söka din egen juridiska rådgivare om du har några frågor om huruvida din föreslagna användning är tillåten utan Nintendos godkännande. Nintendo kan inte ge juridisk rådgivning. Vi uppskattar ditt stöd. Vilka klasser Ska jag ta för att göra videospel. Utveckla ett videospel tar färdigheter hos många begåvade personer Programmeringskunskap är ett måste En bra bakgrund i C kan gå långt Andra klasser som är användbara inkluderar grafisk design, datormodellering och animering och matematik. Där Är också några användbara kurser som kanske inte verkar självklart historia, filosofi, kreativ skrivning, logik, musikuppskattning och drama. Alla dessa hjälpmedel i karaktär och historiautveckling. För mer information, kolla med en skolvägledning eller karriärrådgivare. Om du är intresserad av Gå till en videospelutvecklingsskola, kolla Digipen. Var kan jag få hjälp på ett videospel. Vårt speluppspelningsområde kan visa dig Flera sätt att få tips om videospel. Hur kan jag få teknisk hjälp med mina Nintendo-produkter. Vårt tekniska hjälpområde kan hjälpa dig med någon teknisk teknisk fråga från Nintendo. Om ditt svar inte är online har vi telefonnummer och adresser för ytterligare hjälp. Processen med att skapa videospel är en väldigt komplicerad, med många års utveckling av ingenjörer, konstnärer, kreativa designers, etc. Dessutom kräver den detaljerade programmeringen för dagens 3D-spel omfattande test. Vårt mål är att möta projicerade frisättningsdatum för spel, Men ibland måste vi ändra våra planer för att säkerställa att spelkvaliteten du förväntar oss är uppfylld. Vi d hellre fördröjningen av ett spel än om du köper ett spel som inte uppfyller dina förväntningar. De flesta spel skapas och utvecklas av vår Ingenjörer i Japan och processen att översätta spel från japanska versioner till sina amerikanska motsvarigheter är lång och komplicerad. Även om de kan komma att ändras, publicerar de datum vi publicerar i Nintend O Power Magazine och på vår hemsida representerar de mest exakta datum som finns tillgängliga på presstid. Kan jag använda bilder eller artiklar från Nintendo s hemsida för min egen. Allt innehåll på denna hemsida, inklusive artiklar, konstverk, skärmbilder, grafik, logotyper, digitala Nedladdningar och andra filer, får inte användas på någon annan webbplats, i några publikationer, i offentliga föreställningar, i samband med någon produkt eller tjänst som inte är Nintendo s på något sätt som kan orsaka förvirring bland kunderna i någon Sätt som avviker eller diskredierar Nintendo eller på något sätt som annars exploaterar för något kommersiellt ändamål eller som annars strider mot Nintendos immateriella rättigheter. Kan jag skriva in och begära permission. Nintendo ger inte tillstånd till enskilda att använda något innehåll från detta Webbplats Eftersom vi mottar tusentals sådana önskemål, vår policy är att neka användningen av våra varumärken och upphovsrätt. Vad gör Nintendo för att skydda miljön. Vänligen klicka här f Eller information om vad Nintendo gör för att skydda miljön. Att vara intresserad av att komma in i videospelindustrin, använda Nintendo-ägda upphovsrättar eller andra Nintendo-relaterade frågor. Prova vår lista med vanliga frågor nedan. Håll en fråga som inte var Svarat på den här listan Besök vår kontaktsida för mer information. Nintendo of America Inc är ett helägt dotterbolag till Nintendo Co Ltd, som är beläget i Kyoto, Japan. Även om vanliga aktier i Nintendo endast handlas via börsen i Tokyo och Osaka, Sponsrade amerikanska depåbevis ADR-er finns tillgängliga på diskontotmarknaden För mer information, vänligen kontakta ett lokalt fondförmedlingsföretag. Hur kan jag skicka in mitt spelidé. Nintendo har några av de mest hängivna, entusiastiska fansna av någon spelutvecklare Varje Vecka, vi får hundratals frågor och förslag om våra spel och system Medan vi skulle älska att använda idéer från fans att utveckla faktiska produkter på grund av volymen reque St vi mottar och de resurser som det skulle ta för att behandla dem, accepterar vi inte oönskade spel - eller produktidéer. Eftersom ett företag åtagit sig att vara i framkant av spel - och hårdvaruutveckling kan du dock vara säker på att vi ständigt är på jobbet Utveckla nya och spännande produkt - och spelideer. Om du är en ivrig spelare som är intresserad av en karriär inom videospeldesign, men kanske du saknar någon av programmeringsupplevelsen, kan DigiPen Institute of Technology vara ett bra ställe att starta DigiPen Programmet är ett ackrediterat program på högskolanivå som lär sina elever hur man programmerar och designar för dagens krävande spelprogram. För mer information om DigiPens läroplan, besök. Anmäl dig Om du representerar en etablerad videospelutvecklare som söker information om Få dina produkter licensierade av Nintendo, vänligen maila oss för hjälp, genom att klicka här. Kan jag använda Nintendo-spelets musikgrafik webbplats innehåll. Vi uppskattar intresset för Nintendo Och i alla våra videospelprodukter För oss är det ett utmärkt tecken på framgång och erkännande av Nintendo-varumärket. Nintendo är ett registrerat varumärke som tillhör Nintendo of America Inc. Nintendo äger omfattande immateriella rättigheter i alla sina produkter, inklusive videospel , Speltitlar, tecken, spelprogram, grafik, konstverk och bildskärmar. Nintendo behåller även rättigheter i innehåll på Nintendos webbplatser, inklusive artiklar, konstverk, skärmbilder och andra filer. Varumärken och upphovsrätt för spel och tecken från tredje part ägs av Av de företag som marknadsför eller licensierar dessa produkter. Även om vi är tacksamma för alla ansökningar om tillstånd att använda Nintendo-egenskaper, kan vi inte ge sådana förfrågningar. Vi mottar tusentals förfrågningar och vi har inte tillräckligt med personal att granska dem alla därför , Vår allmänna policy är att avslå ansökningar om tillstånd för användningen av Nintendo-egenskaper. Även om vi inte kan bevilja tillstånd, använder vi Nintendo s prop Intyg utan formellt tillstånd från Nintendo kan fortfarande tillåtas enligt gällande lagar i den berörda jurisdiktionen. Därför uppmanar vi dig att söka din egen juridiska rådgivare om du har några frågor om huruvida din föreslagna användning är tillåten utan Nintendos godkännande Nintendo kan inte tillhandahålla Juridisk rådgivning. Vi uppskattar ditt support. What klasser ska jag ta för att göra videospel. Utveckla ett videospel tar kompetensen hos många begåvade människor Programmeringskunskap är ett måste En bra bakgrund i C kan gå långt Andra klasser som är användbara inkluderar grafisk design , Datormodellering och animering och matematik. Det finns också några användbara kurser som kanske inte verkar självklara historia, filosofi, kreativ skrivning, logik, musikuppskattning och drama. Alla dessa hjälpmedel i karaktär och historiautveckling. För mer information, kolla med en Skolvägledning eller karriärrådgivare Om du är intresserad av att gå till en utvecklingsskola för videospel, kolla Digipen. Där kan Jag får hjälp med en videospel. Vårt speluppspelningsområde kan visa dig flera sätt att få tips om videospel. Hur kan jag få teknisk hjälp med mina Nintendo-produkter. Vårt tekniska hjälpområde kan hjälpa dig med någon teknisk teknisk fråga från Nintendo. Om din Svaret är inte online, vi har telefonnummer och adresser för ytterligare hjälp. Processen med att skapa videospel är en mycket komplicerad, med många års utveckling av ingenjörer, artister, kreativa designers, etc. Dessutom är den detaljerade programmeringen för dagens 3D Spel kräver omfattande testning. Vårt mål är att möta projicerade frisättningsdatum för spel, men ibland måste vi ändra våra planer för att säkerställa att spelkvaliteten du förväntar oss är uppfylld. Vi d vill hellre fördröja frisläppandet av ett spel än att du köper ett spel Det uppfyller inte dina förväntningar. De flesta spel skapas och utvecklas av våra ingenjörer i Japan och processen med att översätta spel från japanska versioner till sina amerikanska motsvarigheter är lång och komplicerat Ed. Though de är föremål för förändring, de datum vi publicerar i Nintendo Power magazine och på vår hemsida representerar de mest exakta datumen som finns tillgängliga på presstid. Kan jag använda bilder eller artiklar från Nintendo s hemsida för min egen. Allt innehåll på denna webbplats , Inklusive artiklar, konstverk, skärmdumpar, grafik, logotyper, digitala nedladdningar och andra filer, får inte användas på någon annan webbplats, i publikationer, i offentliga föreställningar, i samband med någon produkt eller tjänst som inte är Nintendo s, På något sätt som sannolikt kommer att orsaka förvirring bland kunderna på något sätt som bryter mot eller diskriminerar Nintendo eller på annat sätt exploaterande för något kommersiellt ändamål eller som annars strider mot Nintendos immateriella rättigheter. Kan jag skriva in och begära tillstånd. Nintendo tillåter inte enskilda att använda något innehåll från den här webbplatsen Eftersom vi får tusentals sådana förfrågningar, är vår policy att neka användningen av våra varumärken och upphovsrätt. Gör Nintendo för att skydda miljön. Vänligen klicka här för information om vad Nintendo gör för att skydda miljön. Nintendo Co Ltd. BRIEF-Nintendo vinner upphovsrättsligt fall mot säljaren av kringgående enheter. Marc 7 Nintendo Co Ltd Nintendo vinner upphovsrättsligt fall mot Säljaren av kringgående enheter kanadensiska domstolen utdelar Nintendo 12 76 miljoner i skador En kanadensisk federal domstol styrde till förmån för Nintendo of America Inc i fall mot Jeramie King. Nikkei underlättar för fjärde dagen, USA: s jobbdata i fokus. Exponering Nintendo s 3-dagars switch Sale Figures Så långt. Nintendo lager hoppar på release dag för nya Switch Console. Nintendo Aktier Gain Efter Switch Debuts Without a Glitch. Nintendo Switch Review Elegant men ojämn balans av bärbara och hemspel. Wall Street Journal. Nintendo Co Ltd ADR NTDOY Won T ha virtuell konsol vid lanseringen. Dragon Quest Heroes I och II Nintendo Switch drar topp 10 Japan sales. Nintendo Switch recension revolutionerande, hemma och på resande fot. Sode 513 Qbby in the Wild. I butiker och på Nintendo eShop nu Mario Sports Superstars. Nintendo hoppas hög beröm för nya Zelda-krafter. Växla försäljningen genom en annars tunn lanseringslinje. Patenteringsreglerna mot Nintendo gör att kartföretaget håller varumärket MariCar. Legenden om Zelda Breath of the Wild-Ending Guide. Nikkei Falls för 4: e dagen framför US Jobs DataFox Business 6 dagar sedan. GLOBALES Nikkei faller för 4: e sessionen före USAs jobbdata Nintendo up. Pokemon Go Kommande Event Massiva Snorlax Spawns kommer till en stad i Japan. Nintendo vinner banbrytande upphovsrättsligt fall mot säljare av kringutrustning.

No comments:

Post a Comment